El voto con botas

Just another WordPress weblog
RSSRSS Contacta Suscríbete por email!

Sobre este blog

  • El autor
  • La línea editorial

Secciones

  • A leer y a oir
  • A-Debate sociolingüístico
  • Actualidad política
  • B-BLOGS DEL GALLEGO EN LUCHA
  • Comunicación Política y voto
    • Campañas electorales
    • Cuestiones teóricas
    • Evolución de las Agendas
    • Evolución de los Encuadres
    • Evolución de otros indicadores
      • Calificación de líderes
      • La autoubicación
      • La estimación
      • La ubicación de partidos
      • Percepción económica y política
      • Polarización
      • Recuerdo de voto
      • Transferencia y fidelidad
    • Evolución del voto
  • OTROS ENLACES
  • Uncategorized

Archivo

  • Marzo 2013
  • Febrero 2013
  • Enero 2013
  • Diciembre 2012
  • Noviembre 2012
  • Octubre 2012
  • Septiembre 2012
  • Agosto 2012
  • Julio 2012
  • Junio 2012
  • Mayo 2012
  • Abril 2012
  • Marzo 2012
  • Febrero 2012
  • Enero 2012
  • Diciembre 2011
  • Noviembre 2011
  • Octubre 2011
  • Septiembre 2011
  • Agosto 2011
  • Julio 2011
  • Junio 2011
  • Mayo 2011
  • Abril 2011
  • Marzo 2011
  • Febrero 2011
  • Enero 2011
  • Diciembre 2010
  • Noviembre 2010
  • Octubre 2010
  • Septiembre 2010
  • Agosto 2010
  • Julio 2010
  • Junio 2010
  • Mayo 2010
  • Abril 2010
  • Marzo 2010
  • Febrero 2010
  • Enero 2010
  • Diciembre 2009
  • Noviembre 2009
  • Octubre 2009
  • Septiembre 2009
  • Agosto 2009
  • Julio 2009
  • Junio 2009
  • Mayo 2009
  • Abril 2009
  • Marzo 2009
  • Febrero 2009
  • Enero 2009
  • Diciembre 2008
  • Noviembre 2008

Blogroll

  • Blogroll

    • El Periscopio
  • 24 Feb 2010

    El mal sentido de Rosa Díez

    Siento un vivo desprecio por esta clase de políticos, como Rosa Díez, que usan a su partido de origen como catapulta para luego insultar de mala manera a sus excompañeros sin el menor miramiento. Uno de los deportes preferidos de esta señora es atacar también a las nacionalidades y a sus lenguas, al tiempo que en el congreso de su partido se propone esto mismo como fin político, recortando derechos constitucionales. Todo ello es un alarde de xenofobia en un partido cada vez más cercano a las tesis neofascistas, como alguna vez he tenido ya oportunidad de decir en este blog. Es un neofascismo entreverado de supuestos postulados de izquierda, como en su tiempo lo fue el fascismo original, para introducir aún más confusión entre la gente, intentando recoger, y recogiendo, electorado a dos carrillos: extremistas del PP por el lado de la lengua y las autonomías y extremistas del PSOE por el lado cívico de Zapatero y sus diversas leyes de ese cariz. Ahora, además, y de forma reiterada, insulta a los gallegos ante un estático Iñaki Gabilondo, del que esperaba algo más en estos lances.

    O CARTAFOL DIXITAL

    Solidaridad con Pepe el Ferreiro

    Manifestación do 21/01/10 en Compostela

    Los Blogs que me acompañan

    A leer y a oir

    EN DEFENSA DEL IDIOMA DE GALICIA:

    El Gallego, Patrimonio de la Humanidad

    http://www.amesanl.org/campanhas/convivenciaeigualdade.htm

    http://hegemoniasocialdogalego.blogspot.com

    http://prolinguagalega.org/manifesto

    Queremos Galego

    Categorías

    • Actualidad política
    • Comunicación Política y voto
    Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame

    24 comentarios to “El mal sentido de Rosa Díez”

    1. Óscar de Lis comenta: 24 Feb 2010 a las 23:17

      Com efeito, Fermín. Cada vez somos mais a nos decatarmos dessa presença enquistada de racismo e de fascismo. Mas não só em UPyD. Eu fiz também uma análise sobre o tema, que deixo aqui, com o teu permisso, para quem quiser:

      http://aconjuradosnescios.blogspot.com/2010/01/pp-upyd-e-racismo.html

    2. Inacio comenta: 24 Feb 2010 a las 23:45

      Será qué ten complexo de maketa da marxe esqurda de Bilbo?. Unha españolaza pailana é acomplexada, que vai de moderna, iso é o que é esta “señoriña”.

    3. xOsse dorrío comenta: 25 Feb 2010 a las 00:58

      As teses fascistas desta organización deberían ser suficientes para iniciar a súa ilegalización mais, todos sabemos, que a Lei de Partidos foi feito para ilegalizar única e exclusivamente aos partidos da esquerda abertxale. Para os demais está permitido todo.

    4. Goris Cuiña comenta: 25 Feb 2010 a las 02:35

      Férveme o sangue diante de comentarios coma estes,mais o que diga este manequín disfrazado de política e o esperable pola falta de ideas positivas das que carecen mais dun político,nos post anteriores Fermín poñíao moi claro;nestes estranos tempos pasa coma río cando baixa revolto, moitos pecadores afeccionados queren aproveitar as circunstancias para ver se pescan algo.
      Con todo o que mais me indigna e que Iñaki Gabilondo se mantivese impasible no canto de lavarlle a boca a esta víbora,de tal maneira converteuse en cómplice da difamación será que ten interese en darlle recorrido a este tipo de personaxes;Concordo con xOsse dorrío,estas teses fascistas deberían ser intolerables,e non, este garabullo con pernas ten bastante mais minutos nos medios de comunicación que por exemplo I.U. porque será? a quen lle interesa?.

    5. Xosé Gundín comenta: 25 Feb 2010 a las 04:13

      E sen dúbida era sincera cando así falou; creia o que dixo. Participa ela desa imaxe pexorativa, despectiva, de nós. Como tamén participan mesmo algúns de nós -non poucos-, ou polo menos que con nós cohabitan. Para demostralo ¿non foron xuntos na pequena manifa de GB, a beira dalgunhas outros caras coñecidas da nosa política?. E non para defendela “libertá”, senón por desprecio, como agora.
      Temos un problema con esta xente. Por poñeren eles as relacións en termos de antagonismo absoluto. Durante un tempo funcionoulles como instrumento de dominio. Igualmente no Parlamento as salidas de tono de López Chaves e Arias non teñen por obxecto a defensa da súa persoal libertade, senón o intento de impoñerse provocando broncamente. Cando éramos uns coitadiños conseguíano fácilmente. Agora elles máis dificil.
      Consiste o problema en que de insistir nas relacións de antagonismo absoluto o asunto terá que acabar no “ou eles ou nós”. ¿Alguén quer esto?. Eu diría que si, que quen insiste en provocalo, quéreo. O grao de concienia dese querer non importará a efectos das consecuencias

    6. Fermín Bouza comenta: 25 Feb 2010 a las 05:51

      E un subproduto do fascismo histórico español

    7. Pablo Tortajada comenta: 25 Feb 2010 a las 06:19

      Estou orgulloso de ser galego.
      Ser galego non ten ningún sentido peiorativo.

    8. Antón do Corsario comenta: 25 Feb 2010 a las 07:02

      O verdadeiro problema disto é que se algún rapaz ofuscado fai algunha parvada; ós medios aínda se lle encherá a boca de falar de democracia e “libertaz”, do “feixismo” dos radicais, bla, bla, bla…
      Iso se non pasa algunha desgraza persoal ou lle foden a vida a alguén. Eu mesmo non sei ben como reaxiría de atoparme á papahostias esta pola rúa ou algún dos seus acolitos defendendoa en público como fan algúns (poucos) neses foros de deus.
      A xente comeza a estar cansa de tanto aldraxe gratuito, e máis se ven dunha parlamentaria desa Españiiia que ten nos seus supostos “adalides” o seu maior perigo.
      saúdos

    9. sariña comenta: 25 Feb 2010 a las 08:12

      Mimá… a que hai montada.
      Pensei o mesmo que # 8. Esta muller vive do espectáculo, é experta en incendiar, porque xa se sabe que a río revolto…
      Tamén esperaba algo máis de Gabilondo, que é un dos xornalistas que máis respecto. Non que lle reñise, como piden algúns, porque ese non é o seu traballo, pero si lle podía insistir en a que se refería con iso, a que sentido pexorativo se refería. Porque, digo eu que que afinen as súas respostas si é labor dos xornalistas.
      Un saúdo a todos.

    10. VOMIZON comenta: 25 Feb 2010 a las 08:15

      EU CREO QUE NO MAXÍN DESTA UPEIDEIRA ESTÁ DESEÑADO O PREXECTO DE CAMPO DE CONCENTRACIÓN, PARA NÓS, OS GALEGOS.

    11. francisco gomez comenta: 25 Feb 2010 a las 09:16

      Este tipo de personajes que no olvidemos, no la quisieron sus compañeros socialistas vascos (perdió unas elecciones internas) eso ya indica algo y además siempre está blandiendo un tema doloroso (terrorismo) y atacando a la parte más débil de la vida política ( las diferentes sensibilidades y culturas, dentro del estado), no la he oído criticar a los poderes facticos ,ni a las políticas del gran capital, si critica a la lengua y la cultura de los demás, y parece que son para ella,el origen del mal total.Su bolsa de votos está en Madrid y con eso creo está dicho casi todo, centralismo y unificación de ideas y cultura.El que critique a todo lo galego es motivo de preocupación y debiera ser contestado convenientemente, no se puede permitir este tipo de declaraciones en( lideres que exigen y se llenan la boca de la palabra democracia(del embudo diría ,yo.)
      Saúdos Paco

    12. Xoán comenta: 25 Feb 2010 a las 09:18

      Moito me temo que voltamos cada vez máis a ser a Esquina Verde, o Noroeste de España.
      Dá a sensación de que nos queren poñer un Muro no Pedrafita, para non poder sair nosoutros, e sí poder entrar eles e facer con nos o que lles veña en gaña.
      Dende logo esta España está a dar a Imaxe de ser un País retrogado, defensor a ultranza dos Toros y Olé.
      Rosa Díez é unha manipuladora, pero ten que ter alguén por detrás quen a sosteña, ten demasiada presenza para ser como é.Dí Antón do Corsario que a xente comeza a estar cansa, máis non atino que xente é.
      Líbrennos os deuses desa señoritanga, penso que dende que hai “democracia” nunca tantos ataques ás nosas señas de identidade tivemos.
      Unha aperta.

    13. Galaicus comenta: 25 Feb 2010 a las 10:03

      Deixando claro que non insulta quen quere senon quen pode. E francamente, Rosa Díez non me pode insultar. A súa catadura moral e persoal fai que calquera cousa que diga carezca de ningún tipo de valor.
      Dito isto, o que máis me chama a atención é que sendo esta a terceira vez que utiliza a mesma frase, habería que preguntarse por qué agora (e non antes) toda a prensa, incluída La Voz de Santi Rey, se escandaliza. Como son mal pensada, pode ser que antes interesase darlle eco como forma de atacar ao Bipartito e agora hai medo porque poda restar votos ao PP nas municipais?. Resulta cando menos curioso ver agora a xente escandalizada cando non hai tanto participaban da mesma idea. Non esquezamos que moitos deses que agora “tamén” se escandalizan, votaron ao PP porque non queren nada que ter que ver co galego e, porque no fondo, o que queren é “disimulalo”. Pois son eses precisamente os culpables de que xente como Rosa Díez (e máis) digan cousas como esas.

    14. Antón do Corsario comenta: 25 Feb 2010 a las 10:39

      Tes razón Galaicus, pero eu coido tamén que mesmamente por ser a terceira vez que o fai, a xente estourou. Ademáis as primeiras non foron pola TV e xa sabemos como funciona isto da “caixa tonta” (non é o mesmo que cho conten a velo e oilo ti mesmo).

      Ademáis o máis evidente foi que se referise a ZP. Que lle chamen “gallego” a ún da terra, aínda que sexa despectivamente, pois non chama tanto a atención. Que empregue “gallego” “peyorativamente” para definir a un leonés canta coma o eixo dun carro do país.

      Tamén pode influir que a xente non sae de casa co temporal polo que internet bota fume. O dos grupos de facebook e similares é incríble. Quen podía amosar indiferenza polo da lingoa estase a movilizar. Entre o decretazo e esta agresión xenófoba moita xente decátase de que algo non vai ben.

      Nos grupos hai xente nova sobor de todo (7.000 a estas horas) de tódalas ideoloxías ou mesmo sen ela, pero que tenhen orgullo de seren galegos. Mesmo a recente campanha “orgullos@s do galego” e outras moitas botadas a andar co gallo do decretazo, fixeron un efecto de bola de neve.

      Estou certo que esta movilización, aínda que poida ser fugaz, vai deixar pouso e dende logo vai pesarlle a UPyD en Galiza. A defensa da nosa identidade comezará a crear sinerxias

      P.S.: a bola de neve comenzouna ANT coa nova e despois a rede encargouse de obrigar ó resto dos medios. Isto non quita que lle convenha á PP e PSOE co que iso conleva.
      saúdos

    15. Antón do Corsario comenta: 25 Feb 2010 a las 10:42

      Por certo, Gabilondo tampouco sae moi ben parado. Non sei que agarda para reaxir.
      saúdos de novo

    16. xose Cerdeira comenta: 25 Feb 2010 a las 10:56

      Boas serans a todo o mundo.:
      Ben ,non cabe dubida de que esta (¿?)forma un triunvirato de primeira magnitude con Aznar e Esperanza Aguirre,notaselle a “quimica venenosa” as leguas.creo,que de todas as formas deberia producirse un comunicado conxunto do Parlamento Galego( e que o dixo con unha tranquilidade de espanto).Eu non a vin en directo o outro dia ,pero vina no video hoxe varias veces para encontrarlle o contraste do contexto(como dixo ésta(¿?).e non hai contraste que valga.Insultame de verdade esta imbecile(perdoa Fermin) istame doendome un montón.Tes razón ( e o primeiro que pensei) extrañaume a actitude pasiva de Iñaquii Gabilondo,un persoaxe tan excrepuloso daquelo que se sae do civico,e ista declaración”da serpente ista”saliuse de carallo.
      Apertas agarimosas

    17. Alex comenta: 25 Feb 2010 a las 11:52

      Ao final hai temas cívicos de primeira e de segunda e os grandes transfondos ideolóxicos afectan tamén a un Gabilondo ou a un Steiner; ainda que non por iso deixan de decepcionar. Podemos aspirar a máis.

    18. gallego comenta: 25 Feb 2010 a las 12:30

      Rosiña……Fixéchela boa, fixéchela ben…..Vaiche boa……..
      ¿Carácter “pusilánime y muy gallego”?

    19. Xosé Gundín comenta: 25 Feb 2010 a las 13:55

      Cando digo que temos un problema con esta xente non falo da escocedura da ofensa, nin de que o entrevistador parecese parvo. Ambos cubríronse non de gloria, senón de merda, e a eles tocalles limparse, non a min preocuparme.
      Tampouco falo do feito aillado da ofensa nin de que a Díez ofendese por terceira vez, pois eso só me di de que rutinario modo o prexuizo está inserido na súa cabeza -e non só na súa-. Prexuizosos estereotipos que deforman A SÚA mente. Probiña.

      O problema do que falo está na bravuconería ou desprezo que usan -non só Rosa Diaz- contra quenes eles esperan que se deixe abusar, segundo costumbre. Dúas sociedades unha dominante, a outra dominada, cada unha COA SÚA LINGUA, cara, roupa, traballos, futuro, etc..Así estandarizado desde que os levantamentos sociais da baixa idade media foran esmagados coa axuda de tropas dos reis de Castela e Portugal e da Igrexa até que a recente industrialización removeu os estratos. Duas castes; dous paises dentro dun. Era fácil dominar. Os dominados tan aceptaban o seu papel que se nalgún momento algúns quixeran pisalo risco marcado no chao, normalmente bastaba coa voz para que engruñaran ombreiros e corpo e baixaran a testa (e se coa voz non chegase, pois pólvora e perdigón). Aínda hoxe pasa, e moito; teñoo comprobado. Os servos, coitadiños, son despreciados e dominados pq nese estado son despreciables e dominables.
      Aínda hoxe, cos tempos cambiados, tentan de seguir mantendo esa relación co uso da voz, o desprezo e a lingua. Humillar para dominar. Non son inocentes, saben o que fan. Pero non lles é tan fácil: as súas reaccións demóstrano. De non poderen eles manter a vella relación simbiótica, sentiranse tentados de endurecela e pasar a outra antagónica. Esta nova (¿nova?) relación antagónica é o que chamo problema. A situación económica favorécelles.

    20. xos comenta: 25 Feb 2010 a las 14:43

      Na reacción esta vez penso que tivo moito que ver internet, cada vez máis influínte para o bo e o malo. Desde logo, en Galicia, para o bo, porque estamos moi lonxe daquel silencio informativo dos tempos de Fraga.
      Sobre Gabilondo, pois non estivo moi espabilado, pero tampouco matemos o mensaxeiro.

    21. Antón do Corsario comenta: 26 Feb 2010 a las 02:19

      Xosé Gundín, coíncido plenamente co seu lúcedo comentario sobre os dous países, aínda que a relación “antiga” eu non a consideraría simbiótica, senón colonial por non deciren parasitaria (e non me refiro somentes ós da fora de Galiza). Tamén coíncido que coa industrialización e a emigración o país “servo” decatouse que ó trocar de lingoa podia acceder a cidadanía “de primeira”.
      Deste xeito ía percorrendo o tempo ate que hai ben pouco as formas trocaron. Moitos galegos comezaron adoitar conscentemente unha digna actitude coa súa lingoa, falandoa de cotío, xurdiron os “neofalantes” comezaban mozos e nenos a falaren galego nas cidades (eu ata hai uns seis ou sete non oíra a un neno de 4 o 5 falar galego fora das aldeas).
      Xa non eran só “rústicos” nen “paletos” e cando se dirixian a eles en castelán a xente mantinhase na súa lingoa. Coido que hai comezaron a soar as alarmas de país dos “amos”.

      O que xa non estou de acordo é co feito de que a relación antagónica aínda non chegou… leva anos aí, primeiro coma un térmete na toba rillando e rillando durante os mandatos de Aznar, e con governo de progreso xa ó descuberto: FAES, GB, UPyD, EL MUNDO, LA COZ, EL FARO, o decretazo, admisión do funcionariado…
      O feito de que boten man do verghallo non ten porque ser un problema maior que a situación anterior e mesmo pode ser bo pra lle quitaren a venda dos ollos a moitos.
      Fomos cándidos, mornos e lentos de máis e agora estamos descubríndo o noso erro.
      Este é o meu parecer.
      saúdos

      P.S.: Fiarnos de xente coma Gabilondo e outros supostos “progresistas” coido que tamén foi un erro. Velaí Sabater, Boadella, Álvaro Pombo e moitos máis.
      O Gabilondo seica onte falou de só dúas nacionalidades con dereitos históricos. Premio pra quén adivinhe cáles.

    22. Antón do Corsario comenta: 26 Feb 2010 a las 02:26

      mamainha, colóuseme un “hai” por un “aí”. Debera ser:
      “Coido que aí comezaron a soar as alarmas de país dos “amos”.”
      desculpas

    23. Xosé Gundín comenta: 26 Feb 2010 a las 15:14

      Antón do Corsario,
      A relación “antiga” -e aínda actual- será colonial -mellor dicir parasitaria- e simbiótica ó mesmo tempo. Por fas ou nefás era tamén simbiótica, pois as dúas castes convivían como organísmos interdependentes. Deixa de selo na medida na que se vai convertindo en antagónica cando as castes van cambiando como cosecuencia da industrialización. Dou por certo que a relación antagónica leva tempo aí; non é nova; que nace bastante antes do tempo de Aznar, pq digo -a risco de erro- que nace cando a recente industruialización remove os estratos (sociais). Pero si que é no tempo de Aznar cando a reacción do facherío (que é unha das múltiples partes da relación) se fai visible para calquera.

    24. Galizauberalles » Arquivo do blogue » E logo… comenta: 22 Ago 2010 a las 02:29

      [...] http://votoconbotas.trincheradigital.com/?p=6149 [...]

    Deja tu comentario

Otros blogs en la trinchera

El voto con botas

Fermín Bouza

Nuevo “El voto con botas” en infoLibre

Nuevo El voto con botas en [...]

La trinchera digital

Manuel Rico

Nueva etapa

Durante los últimos meses he tenido abandonada esta Trinchera Digital. He estado trabajando con compañeros y amigos [...]

Taberna y otros lugares

Arturo Burton

El Cabanyal y el mundo al revés

El día que Rita Barberá envió a los operarios a derribar aquellas casas del Cabanyal alcanzó la cota más alta [...]

Blog publicado con Wordpress

© Todos los derechos reservados

Cabecera: Guillermo Varela - Diseño: Daniel Solana - Programación: Rodrigo Díez Villamuera