El voto con botas

Just another WordPress weblog
RSSRSS Contacta Suscríbete por email!

Sobre este blog

  • El autor
  • La línea editorial

Secciones

  • A leer y a oir
  • A-Debate sociolingüístico
  • Actualidad política
  • B-BLOGS DEL GALLEGO EN LUCHA
  • Comunicación Política y voto
    • Campañas electorales
    • Cuestiones teóricas
    • Evolución de las Agendas
    • Evolución de los Encuadres
    • Evolución de otros indicadores
      • Calificación de líderes
      • La autoubicación
      • La estimación
      • La ubicación de partidos
      • Percepción económica y política
      • Polarización
      • Recuerdo de voto
      • Transferencia y fidelidad
    • Evolución del voto
  • OTROS ENLACES
  • Uncategorized

Archivo

  • Marzo 2013
  • Febrero 2013
  • Enero 2013
  • Diciembre 2012
  • Noviembre 2012
  • Octubre 2012
  • Septiembre 2012
  • Agosto 2012
  • Julio 2012
  • Junio 2012
  • Mayo 2012
  • Abril 2012
  • Marzo 2012
  • Febrero 2012
  • Enero 2012
  • Diciembre 2011
  • Noviembre 2011
  • Octubre 2011
  • Septiembre 2011
  • Agosto 2011
  • Julio 2011
  • Junio 2011
  • Mayo 2011
  • Abril 2011
  • Marzo 2011
  • Febrero 2011
  • Enero 2011
  • Diciembre 2010
  • Noviembre 2010
  • Octubre 2010
  • Septiembre 2010
  • Agosto 2010
  • Julio 2010
  • Junio 2010
  • Mayo 2010
  • Abril 2010
  • Marzo 2010
  • Febrero 2010
  • Enero 2010
  • Diciembre 2009
  • Noviembre 2009
  • Octubre 2009
  • Septiembre 2009
  • Agosto 2009
  • Julio 2009
  • Junio 2009
  • Mayo 2009
  • Abril 2009
  • Marzo 2009
  • Febrero 2009
  • Enero 2009
  • Diciembre 2008
  • Noviembre 2008

Blogroll

  • Blogroll

    • El Periscopio
  • 25 May 2011

    Es posible, pero no así

    La comunicación no es el único problema, pero es un grave problema del PSOE desde hace mucho tiempo. Mi impresión es que tampoco manejan, si es que los manejan, datos sociológicos y demoscópicos suficientes sobre la realidad del reino y de sus opiniones públicas. Tampoco el PP sabe muy bien donde pisa, pero tiene el viento a favor de la atribución de la desafección al PSOE (vean con calma el post de ayer y traten de entenderlo, por favor) y sus errores de comunicación no computan: solo pasa cuando las cosas son así de claras. Lo del PSOE lo dice George Lakoff en Público con intuición científica, y yo vengo insistiendo en ello desde siempre. De momento, el PP no solo tiene a favor el viento de la desafección sino el de la misma corrupción, que tampoco computa en voto. Madrid y Valencia son prósperos basureros de voto, como lo fueron las Islas Baleares. Galicia va pidiendo paso también. Pero el PSOE no está para nada. Falto de autoridad suficiente y acostumbrado a la liberalidad interna de Zapatero, cada cual se ha tirado por su lado sin obedecer poco más que a su propio instinto. Alguien, el mismo Zapatero mientras sea el principal dirigente, debe cuadrar a la gente y poner cierto orden para abordar las elecciones generales de 2012. Es posible, si comienzan ya a prepararse y ordenarse, ganarlas. Mientras meditan y mueven piezas internas, deben pensar en la estrategia mejor para parar a la derecha en marzo o cuando sea. Es posible, pero no así.

    NUEVO VIDEOCLIP DE CORREOS ROCK

    Escándalo Maite Huerta candidata PP L’Alfàs del Pi

    El votante bifronte: dilemas electorales

    Tal como somos

    Lirios y bancales. The Mediterranean Garden

    Society en Las Marinas

    Los “roleiros” de la Ciudad de La Cultura.

    Radio Euskadi - La jungla sonora

    Enlaces de hoy:

    Escola de Ferrado

    O CARTAFOL DIXITAL

    CGEDNL

    SALVAR EL ROMÁNICO GALLEGO!!

    Correos en Rock Estatal

    MySpace: Correos

    OTROS ENLACES (aquí)

    (defensa de la lengua y otros)

    ESTUDIOS AVANZADOS EN

    COMUNICACIÓN POLÍTICA (2011-2012)

    Categorías

    • Actualidad política
    • Campañas electorales
    • Comunicación Política y voto
    • Cuestiones teóricas
    • Evolución del voto
    Compartir: delicious digg technorati yahoo meneame

    13 comentarios to “Es posible, pero no así”

    1. Sofia comenta: 25 May 2011 a las 09:36

      http://blogs.publico.es/trabajarcansa/2011/05/25/diez-meses-dan-para-hundirse-mas-aun/
      Quizais fose mellor convocar eleccións en canto sexa posible… Porque ao mellor pasa o que escribe Isaac Rosa no artigo anterior…

    2. Salgado comenta: 25 May 2011 a las 09:51

      Sr. Fermin afirmabas fai pouco que o Psoe e o BNG, estarialle ben unha estancia no balneario de Mondariz, durante 15 dia pra facer autocritica e atopar o camiño axeitado pra voltar polos seus, agora eu `preguntome, canto tempo debera estar a sociedade galega, nesa mesma terapia? con todo o seu autoodio de colonizado?, ca sua politica esquizoide? ca sua iñorancia que enmascaran ca sorna? ca sua corrupcion non so ideoloxica? (Igape) repitome , non habera que facer unha terapia de grupo, de Pobo en Mondariz ou na nosa casa?

    3. Fermín Bouza comenta: 25 May 2011 a las 11:09

      Si, realmente algo diso hai que facer para espabilarmos

    4. mohicania comenta: 26 May 2011 a las 00:26

      Francamente, non entendo nada. Na Coruña (na miña opinión, por suposto), a xestión do actual equipo foi, en xeral, moi boa. A mellora urbana da cidade foi evidente (ancheáronse as aceiras, peonalizáronse zonas, estableceuse en zonas o carril-bus; melloráronse estéticamente moitas zonas -Beiramar, Campo da leña, Rúa Nova, “General Sanjurjo”….-, a concellaría de cultura fixo un labor inmellorable….; a nivel social o concello seguiu a desenvolver unha importante actividade….). E cal foi o resultado? arrasou Negreira.
      Xa sei que a culpa é de Zapatero, pero nestas eleccións votábase ao alcalde. Por que?
      Pois supoño que aos coruñeses non lles gustan as aceiras anchas, gústanlle máis as farolas vermellas estilo “Paco Vázquez”, non queren peonalizar a súa cidade e lles gustan os coches e máis coches…… É isto ou que só se enteran do que dí “La Voz de Galicia” que se adicou a boicotear absolutamente todo o labor municipal. Xa veremos como a partires de agora calqueira cousiña que faga o Sr. Negreira-Negrera gozará de toda a súa difusión (e sempre ne positivo, off course).
      Xa sei que tivo os seus efectos os ataques aos bipartitos; pero recoñeceremos que agora o PP está a pretender gobernar co BNG nalgúns concellos. Pero iso (para os seus votantes) non siñifica ningunha contradición.
      Xa sei que asistimos a unha división dentro do BNG. Pero é que acaso non hai tirios e troianos dentro do PP?. A diferencia é que para os votantes do PP iso non supón ningún problema: eles votan sempre ao PP. A esquerda, en cambio, divídese en miles de grupúsculos e que se voto en branco, que se abstención….. (e a dereita a escachar de risa).
      Creo que se a esquerda quere cambiar o mundo só ten dúas opcións: actuar como actúa a dereita (todos a unha) ou revolución.

    5. francisco gomez comenta: 26 May 2011 a las 00:27

      Creo que ha llegado la hora de analizar y tomar medidas para paliar el desastre y la poca sintonía de la población con las propuestas de PSdeG y por O`BNG.
      Veamos alguna causa posible
      a) Pachi y su política de confrontación en el parlamento galego que, ni llega, ni se sabe de ella por la política imformativa cautiva de este PP.
      b) Su persona y su perfil como empresario privado de la sanidad no es quizás y solo digo quizás, el más adecuado en estos momentos de austeridad y necesaria regeneración
      c) Las campaña informativas y las propuestas no llegan con la rapidez y claridad necesaria, Abel Caballero en Vigo, hizo algún acto (enseño creo algún mueble) para demostrar que podía pasar si volvían los peperos y parece que le funcionó.
      Guillermo y el Bloque
      a) Parece y solo digo parece que en esa casa hay una permanente lucha de poderes y que no hay un líder
      b) Parece que en ocasiones aceptan miembros rebotados de otros partidos y eso la población lo rechaza.
      ¿Soluciones? a los problemas esbozados que son solo una pincelada de algo más profundo y que tiene que ver, no nos engañemos también con nuestra pasividad y complacencia ante el poderoso. (pequeno, non fales de el, deciame a nai).
      Me imagino que una profunda critica interna y lo que nunca hacemos en este país, alguna dimisión el caso de Pachi creo que ya es hora de que Blanco vuelva
      a casa y tome las riendas y empiece la campaña para largar a Madrid(su casa) a Feijóo y en el caso de Guillermo debe coexionar al Bloque y dejar claro que solo puede hablar uno, en los temas primordiales de A Nosa Terra,no pueden sentirse voces que digan cosas diferentes en temas de interés nacional.
      En el tema ZP es asqueroso y vomitivo los que ahora dentro de su partido lo quieren menospreciar é intentan zarandear y aprovecho para pedir que Tomas Gómez se largue, a fracasado y es un lastre para quitar a la Aguirre y Barreda que pedía la marcha de ZP espero que ahora el se largue, ha fracasado y es un lastre para quitar a la de los tres sueldos (ahora cuatro sueldos)
      Saúdos Paco

    6. Salgado comenta: 26 May 2011 a las 01:29

      Sr Francisco vou intentar aclarar o que acontece no BNG, efectivamente hai distintas formas de pensar non BNG, por eso e un Frente de Partidos, non un partido, e velequi a sua fotaleza e a sua debilidade, pero mentras a militancia non diga o contrario seguiremos ca mesma estrucutura que nos deu antano tan bos resultados, o problema de fondo non esta nin na falta de lider, temolo e bo, gustaralle mais ou menos a cidadania, pero é o que eleximos democraticamente e ten demostrado sobradamente a sua preparacion e traballo honesto,O gran problema do BNG, e sobre todo nos concellos con bipartito de alcalde do Psoe, o que foi visto como un apendice do mesmo, sin perfil propio, ali onde o bipartito era presidido por un alcalde do BNG acadaronse aumento siginificativo de votos, quere esto decir que o Frente vai apostar por deixar gobernar a lista mais votada?, seria un suicidio, derrotados si pero tontos utiles da direita NON, non quero extenderme mais para outro dia seguiremos afondando na autocritica que se nos pide e que moitos son incapaces, tamen de facerse.

    7. Tolean polo Poder comenta: 26 May 2011 a las 02:21

      Concordo ao 100% con Salgado. O BNG sufre o dilema “do prisionero” non pode facer pinza e beneficiar ao PP e porén, acaba pagando moi caro os seus pactos co pesoismo ali onde non é o actor principal. O mesmo lle acontece ao outras forzas políticas alá onde gobernan cos do PSOE noutras partes do Estado. IU afunde onde gobernaba co PSOE, o mesmo que ERC. En todo caso, nen a militancia, nen o electorado entendería outra politica de alianzas. É inconcebible que os nacionalislas deixemos gobernar ao PP como fai o PSOe en Navarra coa dereitista UPN.
      A unidade do BNG, como a unidade de todas as forzas polítcas acádase coas victrias, bálsamo que pacifica todo tipo de disidencias. Eche o que hai e así o contamos.

    8. Tolean polo Poder comenta: 26 May 2011 a las 02:22

      Concordo ao 100% con Salgado. O BNG sufre o dilema “do prisionero”. Non pode facer pinza e beneficiar ao PP e porén, acaba pagando moi caro os seus pactos co pesoismo ali onde non é o actor principal. O mesmo lle acontece ao outras forzas políticas alá onde gobernan cos do PSOE noutras partes do Estado. IU afunde onde gobernaba co PSOE, o mesmo que ERC. En todo caso, nen a militancia, nen o electorado entendería outra politica de alianzas. É inconcebible que os nacionalislas deixemos gobernar ao PP como fai o PSOe en Navarra coa dereitista UPN.
      A unidade do BNG, como a unidade de todas as forzas polítcas acádase coas victrias, bálsamo que pacifica todo tipo de disidencias. Eche o que hai e así o contamos.

    9. xos comenta: 26 May 2011 a las 03:11

      Iso da “fronte de partidos” é algo arcaico e que non se entende desde fóra. É algo heredado de vellos tempos, de imitación dos movementos tipo Frente Nacional de Arxelia, e que cómpre ir deixando atrás, aínda que agora non é o máis importante para o Bloque. O máis importante é cambiar o rumbo de cara a súa relación cos seus votantes, potenciales ou non.

    10. Xoán comenta: 26 May 2011 a las 04:48

      Deciame onte un concelleiro, por outro lado ex candidato do BNG, que ao Bloque había que matalo por conceder subvencións, neste caso á equipa do Racing Vilalbés por importe de 30000 euros dende a Deputación e que non rendabilizaron ese tipo de actuacións, retruqueille que a área de Deportes do BNG para min o fixeron ben xa que non tiveron comportamentos clientelistas, así como na de Cultura e en xeral.A forma de entender a política deste concelleiro é identica á do PP, vender como favores o que é de Xustiza, tamén o PSOE así o entende polo menos en Vilalba, pois venderon tanto ou máis que o PP dereitos por favores.Si o BNG fixera o mesmo sería moi criticado e polo tanto restaría votos, ou así o entendo eu.Así pois o BNG ten un doble enemigo político para contrarrestar as suas políticas, que por outra banda entendo son xustas, ademási dos medios en contra.Non pode haber sintonía entre dous grupos que entenden a política de xeito diferente, entre o mal menor, a cidadanía entendo eu que votou máis ao PP.
      O BNG debe expoñer política honrada frente ao clientelismo dos contrarios, da o mesmo Frente que Partido si as políticas son feitas con contrastada transpariencia e honradez, agás que se queira aplicar aquelo de “son todos iguais”, e así non debe ser.Os da Coruña do BNG protestan, e é alí onde máis votos se perderon, supoño que terán eles mesmos a culpa, ¿ou será de ZP?.
      O BNG terá que reformularse unha vez máis, agardo que non pase como acontece no anterior.
      Saúde e Saúdos a tod@s en Democracia.

    11. Brandy comenta: 26 May 2011 a las 07:09

      Creo que ha llegado la hora de analizar y tomar medidas para paliar el desastre y la poca sintonía de la población con las propuestas de PSdeG y por O`BNG.Veamos alguna causa posiblea) Pachi y su política de confrontación en el parlamento galego que, ni llega, ni se sabe de ella por la política imformativa cautiva de este PP.b) Su persona y su perfil como empresario privado de la sanidad no es quizás y solo digo quizás, el más adecuado en estos momentos de austeridad y necesaria regeneraciónc) Las campaña informativas y las propuestas no llegan con la rapidez y claridad necesaria, Abel Caballero en Vigo, hizo algún acto (enseño creo algún mueble) para demostrar que podía pasar si volvían los peperos y parece que le funcionó.Guillermo y el Bloquea) Parece y solo digo parece que en esa casa hay una permanente lucha de poderes y que no hay un líderb) Parece que en ocasiones aceptan miembros rebotados de otros partidos y eso la población lo rechaza.¿Soluciones? a los problemas esbozados que son solo una pincelada de algo más profundo y que tiene que ver, no nos engañemos también con nuestra pasividad y complacencia ante el poderoso. (pequeno, non fales de el, deciame a nai).Me imagino que una profunda critica interna y lo que nunca hacemos en este país, alguna dimisión el caso de Pachi creo que ya es hora de que Blanco vuelvaa casa y tome las riendas y empiece la campaña para largar a Madrid(su casa) a Feijóo y en el caso de Guillermo debe coexionar al Bloque y dejar claro que solo puede hablar uno, en los temas primordiales de A Nosa Terra,no pueden sentirse voces que digan cosas diferentes en temas de interés nacional.En el tema ZP es asqueroso y vomitivo los que ahora dentro de su partido lo quieren menospreciar é intentan zarandear y aprovecho para pedir que Tomas Gómez se largue, a fracasado y es un lastre para quitar a la Aguirre y Barreda que pedía la marcha de ZP espero que ahora el se largue, ha fracasado y es un lastre para quitar a la de los tres sueldos (ahora cuatro sueldos)Saúdos Paco
      +1

    12. francisco gomez comenta: 26 May 2011 a las 07:47

      Hay Xoán has dado en la diana, según mi humilde criterio, el yo te doy, tu me das,esa es una lacra de A Nosa Terra y es culpa de cada uno de nosotros,por permitirlo y favorecerlo.Solo una precisión Salgado (tutéame carallo que somos paisanos) en Pontevedra el ser aliado del PSdeG no le ha ido mal al BNG, partido que lo hizo muy bien (visitar Pontevedra y lo veréis) pero que fue ayudado y mucho por el PSdeG (eso es lo que me contó Cerdeira, home que non ten dúbida en su progresismo)
      P.D.Chacon,chapeau muy grande esta señora
      Saúdos Paco

    13. María comenta: 26 May 2011 a las 09:01

      Salgado, se me permite, eu ó seu razoamento véxolle un problema: “gustaralle máis ou menos á cidadanía”. Eu non dubido, faltaría máis, da competencia de Guillerme Vázquez nin do compromiso e traballo polo país ou a democracia que existe dentro do BNG, pero do que se trata precisamente é de que lle guste á cidadanía, de convencer ó maior número de xente posible. Non chega con que os de dentro saiban que é bo. Para min, ese é un problema moi grande que ten o BNG de cara ás eleccións. Dito con todo o respecto. Saúdos.

    Deja tu comentario

Otros blogs en la trinchera

El voto con botas

Fermín Bouza

Nuevo “El voto con botas” en infoLibre

Nuevo El voto con botas en [...]

La trinchera digital

Manuel Rico

Nueva etapa

Durante los últimos meses he tenido abandonada esta Trinchera Digital. He estado trabajando con compañeros y amigos [...]

Taberna y otros lugares

Arturo Burton

El Cabanyal y el mundo al revés

El día que Rita Barberá envió a los operarios a derribar aquellas casas del Cabanyal alcanzó la cota más alta [...]

Blog publicado con Wordpress

© Todos los derechos reservados

Cabecera: Guillermo Varela - Diseño: Daniel Solana - Programación: Rodrigo Díez Villamuera